"Derwent Chromaflow" великий набір на 72 олівці
Я маю сказати, що з усіх олівців, які я коли-небудь оглядав, "Derwent Chromaflow", можливо, є найбільш складними для точного та справедливого огляду. Не секрет, наскільки я люблю "Derwent" як компанію і більшість їхніх продуктів, хоча і не всі. Коли деякий час тому "Derwent" випустили "Chromaflow", чимало художників-поціновувачів не погодилися з тим, як компанія вирішила запустити цей продукт.
Що стосується запуску нового продукту, я не маю уявлення, наскільки це складно, і, мабуть, не мені критикувати формат ведення бізнесу компанії. Однак, як споживач і любитель усіх товарів, пов'язаних з мистецтвом, думаю, в цьому випадку можна принаймні поговорити про те, що сталося, і дозволити вам, читачам, вирішити самим. З мого боку, я вважаю важливим бути відкритим, прозорим і абсолютно чесним з вами. Я не міг би написати цей огляд і просто проігнорувати ті незадоволення, які я висловлював під час їхньої появи на ринку.
Я зв’язався з "Derwent" і дізнався, що компанія помітила, що на ринку кольорових олівців, художники люблять "Prismacolor", але їх важко дістати. У відповідь на це "Derwent" вирішила створити власні олівці, які б задовольнили цей попит, таким чином і з'явилися "Chromaflow".
І тут у мене виникла перше питання до такого підходу до маркетингу. Якщо ви намагаєтеся замінити продукт із палітрою в 150 кольорів, то випуск лише наборів на 12 і 24 олівці явно не відповідає поставленій цілі.
Тепер перейдемо до мого фактичного огляду цих олівців, оскільки я не публікував рецензію на момент їхнього першого запуску, а також поділюся своїм враженням від розширення палітри та її вибору.
Характеристики "Derwent Chromaflow"
"Derwent Chromaflow" — це дуже "привабливий" олівець, наскільки олівці можуть бути привабливими. Він має тонкий корпус діаметром 7,2 мм, в якому розташований чудовий, добре пігментований м’який грифель товщиною 3,5 мм. Напис на корпусі олівця виконаний у блідому золотисто-металевому кольорі. Хоча зазвичай металеві написи складно прочитати або сфотографувати при певному освітленні, з олівцями "Derwent Chromaflow" такої проблеми не виникло.
На корпусі також нанесено напис "Made in Britain". "Derwent" доклала значних зусиль, щоб отримати цей статус, оскільки раніше використовувався напис "Made in England". Далі йде напис "Derwent Chromaflow", що, звісно, вказує на тип олівця.
Ближче до протилежного кінця олівця надрукована назва пігменту, а також номер, який відповідає певному пігменту для придбання окремо. Нарешті, як і в усіх олівцях "Derwent", на кінці корпусу є характерна для бренду діагональна смужка, що відповідає кольору пігменту.
Коли Derwent Chromaflow з'явилися вперше, мені надіслали набір із 24 олівців для огляду. Хоча я так і не опублікував рецензію, я провів усі стандартні тести та зробив записи. Те, що я помітив тоді (і з новим набором на 72 олівці), це наскільки легким здавався корпус олівця. Звісно, олівці в цілому не є важкими предметами, але якщо ви достатньо довго працюєте з кольоровими олівцями, ви зрозумієте, про що я говорю — деякі корпуси важчі за інші.
Наступна проблема, з якою я зіткнувся під час тестування набору на 24 олівці, була пов'язана із заточуванням. Проблеми виникали більше через деревину, використану для корпусу, ніж через сам грифель. Спочатку я думав, що це могло бути через те, що цей набір був одним із перших випущених, але з новим набором на 72 олівці я зіткнувся з тією ж проблемою.
Я звернувся до свого контактної особи в "Derwent", яка завжди надає точну інформацію, і запитав, чи вони використовували різну деревину для олівців "Chromaflow" порівняно з іншими моделями. Це питання виникло тому, що я ніколи не мав проблем із корпусами олівців "Derwent" під час заточування в інших лінійках.
Як видно з наданих зображень, під час заточування з деякими корпусами виникали серйозні негаразди. На деяких олівцях я використовував ручну точилку одного бренду, яка надзвичайно гостра, а якщо вона не справлялася, я доводилося міняти її на точилку іншого бренду, і це допомагало.
Відповідь від контактної особи була такою:
"Ми використовуємо різні породи дерева у виробництві наших олівців, і іноді деревина може змінюватися протягом життєвого циклу певної лінії. "Chromaflow" виготовляються з високоякісної сосни, яка ідеально підходить для трохи тоншого корпусу олівців."
Це пояснення здалося мені логічним. У деяких випадках під час заточування здавалося, що деревина волога й волокниста. Найкраще це можна описати як здирання кори з мертвої сосни, коли деревина під нею здається вологою від соку.
Варто зазначити, що кілька грифелів дійсно зламалися під час заточування.
Палітра "Derwent Chromaflow"
На мою думку, збільшення кількості кольорів Derwent Chromaflow стало вирішальним кроком, щоб зробити їх привабливішими для художників, які надають перевагу олівцям "Prismacolor". Звісно, тут вирішальне значення повинна мати якість грифеля, і ми детальніше розглянемо це питання в наступній частині огляду.
Як на мене, набір з 24 кольорів у свій час поставив "Chromaflow" у певний стан невизначеності. Незважаючи на це, тепер "Derwent" розширили палітру, і вибір наборів дійсно вражає.
"Derwent" ніколи не розчаровує, коли справа стосується ботанічних палітр, і я впевнений, що це пов'язано з тим, що компанія базується в місті Кесвік, яке знаходиться в одному з найкрасивіших і наймальовничіших куточків Великобританії — Озерному краї. Оточені природною красою, "Derwent" створюють неймовірні земляні тони, відтінки зеленого, а також ботанічні рожеві та лавандові кольори.
Також є гарний вибір кольорів, які підійдуть для фан-арту або для ілюстрацій у розмальовках для дорослих. Далі ми обговоримо грифелі олівців "Derwent Chromaflow" і розглянемо їх продуктивність, а також яким художникам ці олівці можуть бути корисними.
Derwent Chromaflow в роботі
Тепер ми переходимо до цікавої, але в той же час трохи гіркої частини про "Derwent Chromaflow". Якщо ви пригадаєте, на початку цього огляду я згадав, що однією з причин, чому "Derwent" вирішили створити "Chromaflow", була любов до кольорових олівців із м'якою серцевиною, таких як, до прикладу, "Prismacolor".
У "Derwent" вже є чудовий кольоровий олівець, що відповідає цим характеристикам — "Coloursoft", однак там все ж інший тип серцевини,якщо порівнювати з "Prismacolor", тому я можу зрозуміти, чому "Derwent" намагався так би мовити заново увійти в цей ринок.
Отже, думаю, найактуальніше питання полягає в тому, наскільки близько "Derwent Chromaflow" вдалося наблизитися до "еталонного" для багатьох митців "Prismacolor". Я провів багато тестів, використовуючи як олівець "Prismacolor", так і "Chromaflow". Я хотів протестувати їх одночасно, порівняв відчуття в руці та на різних паперах, щоб отримати добре розуміння схожості/розбіжності.
Я досить давно створив у своїй голові таблицю для оцінки кольорових олівців з твердою і м'якою серцевиною. Приблизно місяць тому я врешті візуалізував її, щоб ви могли бачити, про що йдеться. На шкалі, яку створив, "Prismacolor" є найм’якшим олівцем, оціненим на 1, а "Derwent Artist" — на 10. "Derwent Chromaflow" я б оцінив на 2 або 3.
"Derwent" виконали величезну роботу, створивши дійсно м'який кольоровий олівець, але, як я вже згадував раніше, через спробу досягти цієї неймовірно м'якої серцевини, споживач буде стикатися з деякими проблемами, наприклад, такими як заточування. Це доля м'яких олівців - створення гострого кінчика та утримання такої форми протягом певного часу є складним завданням.
У розділі вище щодо палітри ви можете побачити зображення повного набору з 72 кольорів, який був протестований на папері "Bristol". Я хотів спробувати цей тип м'якої серцевини на папері з дуже малою текстурою, просто тому, що "Prismacolor" чудово працює на такому типі паперу. Як видно зі зразка, пігмент у "Derwent Chromaflow" є дуже яскравим, і це саме те, на що орієнтувалися "Derwent".
Далі я провів серію тестів, що включали нанесення кольорів шар за шаром, використання медіумів і змішування. По-перше, тест на нашарування. Я завжди виконую його, тримаючи олівець за самий кінець корпусу та дозволяючи вазі олівця робити свою справу. Цей тест допомагає показати силу пігменту.
Як видно з "Chromaflow", вже з самого початку, на першому легкому шарі, сила пігменту є величезною. Я завжди наношу 5 шарів, оскільки це вважається хорошою практикою перед використанням медіумів. Останній стовпець – це одне сильне нашарування, а папір, використаний для цього тесту, — папір для акварелі, що має гарну текстуру і складається на 70% з агави та на 30% з бавовни.
До п’ятого шару "Derwent Chromaflow" не викликали жодного опору. Наступний тест стосувався змішування, який повинен був продемонстурвати здатність створювати третій колір.
Як видно з зображення, знову ж таки, завдяки м’якості серцевини "Chromaflow", змішування жовтого і синього кольорів створило чистий зелений. Змішування і комбінування кольорових олівців є набагато складнішим, ніж та сама операція з фарбами, будь то олійні, акрилові або акварельні, оскільки ці матеріали набагато більш пластичні, ніж серцевина кольорового олівця. Ось чому олівці з м’якими серцевинами, здається, створюють набагато гармонійніші змішування.
Мій фінальний тест мав на меті перевірити, як олівець взаємодіє з чорним папером. Зазвичай, коли я рецензую продукт, я роблю огляд виключно на цьому продукті, порівняння проводяться в окремих рецензіях. Однак у цьому випадку я додав сюди зразки "Prismacolor". Причина, чому я це зробив, полягає в прямому порівнянні від самого виробника, про яке згадувалося вище.
Тестування будь-якого продукту на темному папері не визначає, наскільки хорошим чи поганим він є, а просто акцентує увагу на його прозорості/непрозорості. Як ви можете чітко побачити з наданих зображень, "Derwent Chromaflow" виглядає дуже яскраво на чорному папері, всі нанесені кольори є досить непрозорими (те ж саме стосується олівців "Prismacolor"). Я думаю, що цей тест також показує, наскільки подібні "Chromaflow" і "Prismacolor" в цьому розрізі.
Я завершив кілька робіт, використовуючи "Derwent Chromaflow".
Важливо зазначити, що "Derwent" не створював Chromaflow, акцентуючи увагу на високу світлостійкість та націлені і адресуючи їх виключно професійним художникам. Якщо ви шукаєте олівці саме з високою світлостійкістю від "Derwent", є безліч інших варіантів у їхньому асортименті, які задовольнять ваші потреби. Я вважаю, що "Derwent" відмінно справляється з наданням потрібних матеріалів для певних груп, кожна з яких, від наймолодших митців до професійних майстрів, має своє представництво під цим одним брендом.
"Derwent Chromaflow" — це олівці, які орієнтовані і на тих, хто просто любить малювати, і на професіоналів; вони ідеально підходять для людей на кшталт мене, хто любить щось творити кольоровими олівцями, а потім ховати свої роботи у папку, щоб ті більше ніколи не бачили денного світла.
Прихована проблема "Derwent"
Це дуже дрібний нюанс, та, тим не менш, він існує, і виявив я його вже наприкінці своєї роботи, до того часу я вже завершив багато інших параграфів свого огляду. Використовуючи кольорові олівці Derwent Chromaflow у своїх роботах, я почав відчувати нестачу певних кольорів, і мені знадобився утримувач для олівців.
Я відразу ж потягнувся до свого надійного утримувача "Derwent Black", оскільки він менший у порівнянні з "Derwent Silver". Я швидко виявив, що циліндр Derwent Chromaflow настільки тонкий, що чорний утримувач не може затягнутися на ньому, оскільки він занадто вузький. Це не велика проблема, існує безліч інших утримувачів для олівців, але я говорю конкретно про те, що їхні власні утримувачі, виявляється, не підходять для "Chromaflow".
Фінальний висновок про "Derwent Chromaflow"
Щодо плану або бачення, яке "Derwent" висловили мені стосовно своїх "Chromaflow": тепер, коли палітру значно розширено у порівнянні із набором на 24 кольори, все стає на свої місця. Виготовлення серцевини олівця для задоволення потреб художників, котрі працюють кольоровими олівцями і люблять лінійку "Prismacolor", наскільки я можу судити, безперечно було досягнуто.
Не думаю, що "Derwent" ігнорує проблеми контролю якості, і ті труднощі, з якими я зіштовхнувся під час заточування олівців, потребують пояснення. Якщо б "Derwent Chromaflow" був погано відцентрованим, або дерев'яні корпуси були б абсолютно жахливої якості, я б без сумнівів озвучив це. Однак, повірте мені: всі тонкі м’які кольорові олівці, які я оцінював за останні роки, абсолютно всі, мають проблеми в цьому аспекті. На мою думку, це не закономірність, що пояснює спільну слабку сторону кожного кольорового олівця з надзвичайно м’якою серцевиною та тонким корпусом.
Відкидаючи проблеми з заточуванням (як я вже зазначав, це трапилося лише в двох чи трьох з 72 олівців, які використовував), я дійсно насолоджувався використанням "Derwent Chromaflow". Тепер, коли палітру розширено, я можу побачити, як Derwent Chromaflow стане справжнім хітом у своєму сегменті. Не зрозумійте мене неправильно, я все ще дотримуюсь свого початкового висновку і думаю, що якби "Derwent" залишили тільки набори на 24 кольори у серії, це не спонукало би людей гідно оцінити її.
Ринок, для якого "Derwent" створює олівець "Chromaflow", я вважаю, дійсно прив'яжеться до цього продукту. Любителі дорослих розмальовок, майстри рукоділля, виробники листівок, ентузіасти малювання кольоровими олівцями — ці групи людей отримають максимальну користь від "Chromaflow". Хоча "Derwent" чітко зазначили, що "Chromaflow" не є прямо професійним олівцем, я, погоджуючись з ними, все ж таки вважаю, що "Chromaflow" є олівцем художньої якості.
Дозвольте мені коротко пояснити різницю, і це лише моя категоризація, це не те, що прийнято мистецькими колами за стандарт. Художній кольоровий олівець — це той, що має високі рівні світлостійкості Blue Wool або ASTM, олівець, яким художник може створювати роботи для продажу. Олівець художньої якості — це кольоровий олівець, який в руках і професійного художника, і просто любителя створить красиві твори мистецтва, має сильні пігментні рівні, добрі можливості нашарування та змішування, але може не завжди мати найвищі рейтинги світлостійкості. Тільки тому, що продукт не має найвищого рейтингу світлостійкості, не означає, що цей продукт не зможе допомогти створити гарну роботу.