02.11.2018

"Brush Pen Ecoline" - що це за новий продукт?

Огляд Brush Pen Ecoline

Про новий продукт хочу розповісти стосовно власного досвіду, тому поділюся спочатку історією про те, наскільки він був для мене очікуваний :)

Важкі баночки з рідкою аквареллю Royal Talens на моїй полиці живуть вже пару років, і звертаюся я до них регулярно. Це було кохання з першої краплі, а моя розповідь про перші проби досі один з найбільш відвідуваних постів в блозі.


1.jpg


Рідка акварель дуже ефектна і приємна в роботі, як для живих робіт, так і для ілюстрацій з діджитал обробкою. Але мені також хотілося мати мобільний формат фарби для використання в міських замальовках, тому що вона найкраще підходила для малюнків в іншому моєму фавориті скетчевому блокноті Moleskine зі злегка глянсовим папером (для когось на щастя, для когось на жаль, вона вже не виробляється). З "самопальних" засобів перенесення найкраще мені підійшли баночки від очних крапель з тонким носиком і ватер-браши (пензлі з порожнім резервуаром).

У пензлів є свої "але", і тим не менш, я зупинилася на цьому варіанті, як самому виправданому. Пішла в інтернет замовити кілька штук, а в процесі пошуків "вуаля!" натрапила на сьогоднішню новинку! Інформації про неї я знайшла "як кіт наплакав". Тому вирішила відкласти замовлення до ранку... А на наступний день, якщо коротко і опустити переписку з менеджером одного з магазинів, отримала лист від представника бренду Royal Talens з пропозицією спробувати Браш-пени і поділитися враженням.

Забігаючи наперед, скажу, що в підсумку мої очікування виправдалися лише на половину. Але про все по порядку.

В чому фішка?

Це ручка заправлена ​​рівно тією ж рідкої аквареллю, що і в баночках. В такому форматі її легко брати з собою. Засихання "фломастера" не страшне, тому що його легко повернути в робочий стан, додавши води. Максимально простий спосіб заправки і відсутність головного болю з пошуком потрібного кольору чорнила, якщо ручка зписалася.


Безымянный.png


Маркування кольорів наскрізне. Номери і назви відповідають кольорам "розливної акварелі". Не всі кольори в банках представлені у вигляді ручок, але я б і не радила виробнику розширювати палітру, а запропонувала б випустити порожній браш, який можна заправити на свій смак будь-яким готовим відтінком або змішати свій власний.


3.jpg


Будова інструменту. Накінечник

На фото ручка мені здалася маленькою і легкою, але насправді, коли взяла в руки відчувалася вона дуже важкою. Футляр з міцного білого пластику десь по відчуттях навіть нагадує металевий маркер. Можливо губка-волокна всередині, які тримають фарбу, вбирають дуже багато рідини і додають ваги. Так чи інакше, якість оболонки 5+.


Безымянный.png


Зручність заправки так само не викликає сумніву: робоча частина з наконечником просто відкручується і можна піпеткою додати рідкої акварелі або води. Не потрібно ніяких спеціальних пінцетів як у спиртових маркерів, щоб висмикнути стрижень і потім мороки вставити його обережно назад, не потрібно на нього "капати" дозаправку, чекаючи поки вбереться. Максимально просто, зрозуміло, чисто все влаштовано.

Накінечник. Це робоча частина інструмента і найслабший момент прекрасної ідеї "рідка акварель без баночок", на мій погляд.

Накінечник гнучкий фетровий, але не дуже дбайливо ставиться до паперу. Тому все, що ним робиться на аркуші, краще робити в один прийом. Наприклад, для писання каліграфії - це взагалі не проблема. Однак для малювання може бути і так. Силіконовий, як у ватер-брашів, для мене був би кращим:


5.jpg


Ті, хто працював з маркерами на спиртовій та водній основі, могли звернути увагу, що водні маркери допускають набагато меншу кількість шарів і швидше "замордовують" папір, ніж спиртові, викликають на ній катишки. Справа в тому, що вода піднімає волокна целюлози, вони набагато довше залишаються вологими, ніж від спирту, і більш уразливими до тертя.

Поєднання фетр-вода-папір не найкраще, на мій погляд, і спонукає шукати специфічні сфери застосування цього матеріалу.

Взаємодія з папером. Способи нанесення

У звичайний, не акварельний, папір при прямому нанесенні ручкою акварель в'їдається моментально. Тому для скетчів я користувалася цим інструментом через палітру (роблячи пару штрихів фломастером на склі або пластику) або набирала на силіконовий пензель методом "злизування".

Напевно, інтернет не дарма сповнений роликів про таке не зовсім художнє застосування браш-пена, як монотипія на глянцевій поверхні :)


Безымянный.png


Зліва викраска на папері в скетчевому молескіні 130 г/м.кв - фарба в'їлася, видно "крейдяні" напливи. Праворуч - акварельний папір. На акварельному папері фарба з фломастера лягає добре, розмивається легко, взаємодія на "5-". Мінус за те, що малювати краще в один, максимум два прийоми, тому що до ніжного паперу накінечник жорстокий.


7.jpg


Хороший варіант використовувати грунтований папір або полотно, спеціальні типи як для акрилу або олії (це моє припущення). Оскільки на матовий акриловий грунт рідка акварель лягає дуже ефектно і грунтована поверхня не вразлива для фетрового пера: 


8.jpg


Для роботи з акварельним папером зі збереженням його первинної текстури може стати в нагоді спеціальний акварельний грунт.

Блендер

Варто застосовувати на зносостійких, глянцевих і грунтуваних основах, на не покритому папері буквально в кілька рухів він робить "катишки". Та й із змішуванням кольорів, створенням плавних переходів набагато краще справляється простий мокрий пензель.


9.jpg


Застосування

Для яких цілей я можу рекомендувати Brush Pen:

  • Для різного роду експериментів. Немає нічого кращого за  власний досвід і дорогоцінної можливості знайти свій спосіб застосування чогось традиційного або навпаки дивовижного :)
  • Для оформлення артбуків
  • Для дизайнерських і ілюстраційних проектів
  • Для каліграфії
  • Для замальовок на пленері
  • Для перенесення рідкої акварелі як такої. У будь-яких умовах, коли хочеться її мати під рукою, а брати банки не варіант

10.jpg


На що не варто особливо розраховувати:

  • На легке включення матеріалу в близькі до реалізму жанри живопису або графіки.

11.jpg


Порада тим, хто буде купувати інструмент на пробу:

  • Не беріть відразу набір і не дійте за принципом: "Зараз куплю основні кольори (їх же можна змішати), а потім візьму додаткові". Одна із сильних сторін хімічних барвників рідкої акварелі в тому, що вже готові їх відтінки виразні і по-дизайнерськи відкалібровані, готові до вражаючої роботи. Тому варто вибрати пару або тріаду, яку ви відразу можете застосувати в якомусь своєму проекті.

Вибирайте з метою, що будете малювати: фешн, архітектуру, ботаніку і т.п. Щоб не набрати всього самого "веселенького", а потім думати, як це поєднати і куди застосувати.

Матеріал може швидше стати для вас приємним акцентним, ніж основним коником. Тому, цілком можливо, кількість штук потрібна буде абсолютно мінімальна.


12.jpg


Я, наприклад, для проб взяла кольори: Turquoise Blue і Burnt Sienna. А спостережливе око в навколишній обстановці саме стало знаходити для мене схожі поєднання для скетчів:


13.jpg


14.jpg


Резюме

Brush Pen Ecoline - не мастхев. Основним і самодостатнім інструментом мені його складно уявити, тому що якщо викреслити з процесу звичайну воду і пензель, різко стає не дуже цікаво. Але він може стати відмінним приводом для сміливих експериментів, як допоміжний інструмент, ефектний бонус.

Як би не хотілося причепитися до слів і сказати "Ну це ж акварель!", Призначення у ручок більше дизайнерське, ніж художнє. Від цього вони не хороші і не погані. Виробник цілком адекватно презентує їх можливості і де вони будуть корисні. Тому пробуйте і шукайте власні "точки прикладання"!

Автор: Hanna Lavryk

Блог: перейти.