Основна інформація
Це гуаш за ціною 167,50 грн за тубу потрапляє у вищий ціновий діапазон. Одне з пояснень - туби місткістю 20 мл є трохи більшими за стандартні 15 мл, які використовуються в більшості гуашей на ринку.
Royal Talens стверджує, що вони використовують чисті пігменти з декстриновим зв’язуючим. Вони зазначають: «Декстрин – це продукт зі струшуваного крохмалю, який розчиняється у воді для утворення рідкого зв’язуючого. Оскільки цей продукт чутливий до розкладу, необхідно додавати консервант. Декстрин є зв’язуючим для Talens Gouache Extra Fine та інших якісних фарб для плакатів. Спеціальна властивість декстринового розчину – це тиксотропія. Якщо фарба залишиться на місці, вона автоматично загусне. Завдяки руху (перемішуванню або малюванню) фарба стає тоншою і легко розподіляється». Я можу підтвердити, що тиксотропія має вплив на цю гуаш, про що я розповім далі.
Я придбала набір з 10 кольорів, який включає:
White (PW6/PW5)
Yellow (PY74/PO67)
Yellow Ochre (PY42)
Burnt Sienna (PR101)
Black intenso (PBk9)
Ultramarine Deep (PB29)
Prussian Blue (phthalo) (PB15)
Viridian (PG7)
Carmine (PR112/PR23)
Vermilion (PR255)
Проби
Продуктивність
Я зіткнулася з деякими труднощами з цією гуашшю. Прямо з туби фарба дуже густа, липка та ниткоподібна, особливо певні кольори, як жовта охра. Декілька туб «вибухнули» при відкритті, тому я рекомендую відкривати їх повільно, тримаючи вгору, щоб уникнути витікання фарби. Багато кольорів демонстрували розшарування зв’язуючого, тому перед використанням потрібно змішувати пігмент і зв’язуюче (я використовую мастихіни).
З огляду на властивості декстринового зв’язуючого фарба поводиться інакше, ніж інші гуаші. Щоб отримати фарбу, яку можна легко рухати, потрібно використовувати тертя. Тому я виявила, що мені важко було розподіляти фарбу на більше ніж сантиметр або два. Щоб покрити більші площі, я мусила перезавантажити фарбу кілька разів. Навіть з цим тертя не допомагало особливо. Я намагалася створити плавний градієнт на океані та небі, але мені довелося переробити ці ділянки кілька разів, і зрештою я здалася через розчарування (ви можете побачити бульбашки біля горизонту).
Щоб компенсувати ці труднощі, я використала більше білого. Я не хотіла розбавляти фарбу водою занадто сильно. Однак ямені довелося шість разів поповнювати свою білу гуаш, що набагато більше, ніж звичайно. Кольори залишалися яскравими навіть після додавання білого.
Мої ділянки фарби висихали швидше, ніж зазвичай, утворюючи тверду плівку на зовнішній стороні, перш ніж я завершила малювання. Я не отримувала задоволення від додавання води до цієї гуаші — вона дуже швидко переходила з густої та непрозорої до надмірно розведеної, що ускладнювало досягнення звичної рідкої консистенції, яку я зазвичай отримую з іншими гуашами.
Ще одне дивне спостереження: коли я малювала перший шар, фарба майже миттєво ставала матовою, але ще деякий час поводилася як мокра. Це особливість декстринового зв’язуючого. Коли я намагалася накласти новий шар, я часто піднімала підшар, оскільки він ще не висох, що призводило до деяких проблем, наприклад, пісок став зеленим. Це може бути чимось, до чого можна звикнути, але важливо зазначити, що декстриновий зв’язуючий змусить цю фарбу поводитися по-іншому.
Висновок
Щоб бути чесним, ця гуаш дуже схожа на «Miya HIMI» — хоча остання набагато дешевша! Я не розумію, як Royal Talens може виправдати таку ціну цієї гуаші.
Крім того, червоні пігменти мають низьку світлостійкість, і я не впевнена у їхній довговічності. Я оновлю свою базу даних по гуаші зі світлостійкістю, але поки що не рекомендую їх для довготривалих проектів.
Хоча можна звикнути до будь-якої консистенції з достатньою практикою, ця гуаш справді мала унікальну (і складну) текстуру. Вона була найлипкішою з усіх гуашів, що я пробував. Хоча вона має високу непроникність, мені здалося, що з нею складніше працювати порівняно з іншими брендами, оскільки вона вимагає значного тертя для того, щоб фарба могла текти належним чином, що для мене відчувалося як занадто велике відхилення від мого звичного процесу малювання.