БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1000 ГРН* ДЕТАЛЬНІШЕ
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1000 ГРН* ДЕТАЛЬНІШЕ
27 09 2024

Ознайомившись із 4 нескладними, базовими тезами, ви будете орієнтуватися у правильному створенні градієнтів за допомогою графітних олівців.

Якщо ви не прагнете створити чіткий, чистий лінійний малюнок, затінення — це важлива техніка, яку варто практикувати при роботі з олівцями. Але відразу скажемо: це трохи складніше, ніж розфарбовування олівцями, як всі ми робили в дитинстві, якщо ви хочете досягти найплавніших переходів між сірими відтінками.

Затінення додає малюнкам олівцем об'єм та глибину. Воно дозволяє плавно переходити від світлих ділянок до тіней і створювати виразні середні тони між ними. Після певної практики ви обов'язково почнете помічати покращення у всіх своїх малюнках.

 

01 з 04
Для чого створювати градації сірого?

 

 

Одним із найкращих способів удосконалити техніку затінення є створення простих малюнків у відтінках сірого. Це ніщо інше, як серія рівномірно розташованих блоків, які переходять від найтемнішого чорного до найсвітлішого відтінку, який ви можете отримати.

Хоча зафарбовувати сірі клітинки здається дріб'язковим заняттям, але ви виявите, що ця проста вправа може дуже покращити вашу роботу з олівцем. Вона дозволяє відчути, як сильно або м'яко потрібно натискати, щоб створити певний тон, і навіть як використовувати шари для створення плавних градієнтів.

Ви також можете використовувати це для того, щоб ознайомитися з тим, як різні олівці та папір працюють разом. Це, безумовно, вплине на ваш підхід до наступного малюнка, тож почнімо з затінення.

 

02 з 04
Спрощений градієнт олівцем

 

 

Звичайний градієнт простим олівцем — ваш перший крок до контролю над затіненням олівцем.

Намалюйте ґратку з п'яти квадратів розміром 3 сантиметри кожен.
Використовуючи кінчик гострого олівця, затінюйте перший квадрат настільки темно, наскільки зможете, а останній — якомога світліше.
Затінюйте решту квадратів рівномірними кроками між двома іншими, так щоб середній квадрат був хорошим середнім тоном по відношенню до тих, що з боків.
Спробуйте це з різними олівцями — від 6B до 2H — щоб побачити, який діапазон тонів можна досягти з кожним з них.

 

03 з 04
Розширений градієнт олівцем

 

 

Наступний крок — спробувати зробити те ж саме у градації з семи ступенів. Олівець B або 2B повинен дати повні сім кроків. Однак, можливо, вам доведеться трохи підкоригувати, щоб отримати найсвітліші відтінки, злегка стираючи та переробляючи їх.

Для справді ефективної градації сірого використовуйте твердіші та м'якші олівці, щоб отримати потрібні світліші та темніші відтінки. Накладайте різні градації, щоб отримати гарні перехідні тони.

За потреби роздрукуйте градацію сірого з комп'ютера для використання як зразка.


Папір має значення

Якщо вам важко досягти насиченого темного тону, справа може бути в тому, що ваш папір надто гладкий. Розгляньте можливість виконання градацій сірого на різних паперах, які ви зазвичай виклористовуєте для своїх робіт. Знання, яке ви отримаєте з цих тестів, направить вас до правильного паперу для майбутніх малюнків.

Папір з деревної маси може мати м'які волокна, які під тиском олівця зминаються, замість того, щоб захоплювати графіт.
Грубі волокна також здатні захоплювати надмірну кількість графіту в нерівних плямах, що ускладнює досягнення рівного світлого тону.

 

04 з 04
Плавні переходи

 

 

Практикуйтеся у створенні поступових, безперервних переходів від світлого до темного і навпаки. Спробуйте використовувати різні техніки олівця, такі як паралельне затінення, штрихування в різних напрямках або малі кола, щоб знайти, що вам найбільше підходить.

Використовуйте один олівець, а також спробуйте їхню комбінацію. Важливий момент: не використовуйте пальці для змішування тонів. Натомість практикуйтеся в використанні шарів затінення та контрольованого тиску, щоб створити варіацію.

 

Джерело: https://www.liveabout.com/practice-graduated-and-continuous-shading-1123300

Техніка роботи з олівцем: затінення

У кошику