Щоб розширити своє уявлення про живопис, існують практики, які полегшують творчий процес.
Наприклад, щоб працювати з олійним живописом, дотримуючись правил мистецтва, краще слідувати принципу «чим товстіший шар фарби - тим краще» — це захищає від дефектів висихання фарби.
А чи знаєш ти інші подібні принципи?
Чи вмієш ти уникати перевитрати фарби під час створення нового відтінку або відтворення іншого?
ДОЗУВАННЯ КОЛЬОРІВ
Ідея проста: коли потрібно створити або відтворити колір — ти змішуєш фарби.
Але ось що буває: іноді здається, що ми постійно додаємо фарбу, але бажаного відтінку не досягаємо. І тоді перед нами вже надто багато фарби, хоча насправді потрібно було лише кілька мазків. І в голові раптом з'являється думка: «Ой, тепер фарби забагато!»
На початку ми часто надто щедро додаємо фарби при змішуванні — і, звісно, це призводить до перевитрати.
З часом з’являється досвід — і разом з ним добрі практики для більшої ефективності.
Як саме?
Ось формула, яку варто запам’ятати, щоб дозувати як справжній профі!
ПОТРІБНІ ІНСТРУМЕНТИ
- 1 мастихін
- 1 плоска палітра
- 1 туба непрозорої білої фарби
- 1 туба непрозорої червоної фарби
- 1 туба непрозорої жовтої фарби
Ці матеріали ви, звичайно ж, без проблем придбаєте у нас.
ЗМІШУВАННЯ НА СВІТЛІЙ ОСНОВІ
- Цього разу натхненна палітрою Pantone, я хочу отримати рожевий — я наношу на палітру три порції фарби: червону, жовту та білу.
- Мастихіном беру дрібку білої фарби й наношу її окремо на іншу частину палітри — це буде база для мого рожевого.
- Потім додаю краплю жовтої та червоної фарби до білої основи й ретельно змішую лезом мастихіна.
Корисно знати: Використання мастихіна рекомендоване для змішування акрилових (або олійних) фарб. На відміну від пензля, він не вбирає фарбу і дозволяє максимально зберегти кольорову суміш.
- Якщо відтінок занадто світлий, я додаю ще трохи червоної фарби. Так я поступово знаходжу потрібний тон рожевого.
- Готово! Лише 3 фарби — і я отримую бажаний рожевий! Тепер можна перевірити його за палітрою кольорів.
Корисно знати: Якщо рожевий вийшов занадто темний, краще почати заново з білої основи й додати трохи занадто темного рожевого для корекції.
ЗМІШУВАННЯ НА ТЕМНІЙ ОСНОВІ
- Коли я створюю рожевий, починаючи з червоної основи, бачу, що потрібно додати багато жовтого та білого, щоб наблизитися до бажаного тону.
- (Зображення 4) — я все ще далеко від потрібного рожевого відтінку...
3 ПОРАДИ, ЯКІ ВАРТО ЗАПАМ’ЯТАТИ:
- Завжди створюй кольори зі світлої основи.
- Висвітлення темної фарби вимагає багато фарби.
- Краще не марнувати фарбу — особливо, коли вона коштує чимало!