Запитання-відповідь

Запитання до нас

Як оплатити через "Приват24"?


Якщо Ви є клієнтом "ПриватБанку", то провести оплату замовлення за допомогою їхнього сайту чи мобільного додатку буде дуже просто. Для цього потрібно пройти ланцюжок послідовних і легких дій: зареєструватися на www.privat24.ua, увійти в систему, вибрати вкладки "Всі послуги" - "Платежі" - "По Україні", ввести в необхідне поле рахунок одержувача та призначення платежу (бажано вказати номер замовлення) - і готово!
Подробиці - тут.

Чи є у Вас знижки?


ARTIZO  регулярно пропонує нашим клієнтам замовляти дешевше! Акції і розпродажі, котрі дають можливість економити від 5% до 25%, проводяться щомісяця!
Аби бути в курсі всіх новин, радимо підписатися на нашу розсилку.
Окрім того, з нагоди Вашого Дня народження знижка -15% і безкоштовна доставка працює на постійній основі!
Подробиці - тут.

Я можу обміняти або повернути товар?


"ARTIZO" намагається ставиться з розумінням до кожної окремої форс-мажорній ситуації, яка трапилася у нашого клієнта.
Відповідно до "Закону про захист прав споживача", обміняти або повернути товар Ви можете протягом 14 днів після покупки.
Товар підлягає обміну або поверненню якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і тому подібного;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання нами товару.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Детальніше...

Чи є у Вас доставка до дверей?


Вибачте, але такої послуги у нас немає, та ми можемо запропонувати Вам просте вирішення цього питання: замовте адресну доставку зі складу транспортної компанії перевізника. ;)

Як дізнатися, коли товар буде в наявності?


Ми готові тримати Вас в курсі про надходження конкретної позиції! Аби дізнатися про її появу на наших віртуальних полицях, Вам треба лише натиснути кнопку «Очікувати» на необхідному товарі. Як тільки він буде в наявності - на вашу електронну адресу прийде повідомлення.

Не можу авторизуватися на сайті.


Наші працівники завжди раді відповісти на питання щодо користування сайтом безпосередньо в онлайн-режимі: в разі виникнення проблем при авторизації, Ви можете звернутися за допомогою по телефону (067) 361-66-55. Не соромтеся дзвонити. :)

Які переваги дає реєстрація на сайті?


В такому разі клієнт завжди в курсі найсвіжіших новинок, акцій та майстер-класів! Мистецтво постійно розвивається, встигайте за ним разом з нами! ;)

Ви працюєте по опту?


Всю інформацію щодо оптової співпраці і контакти менеджерів Ви знайдете тут.

Що таке промокод і як його використовувати?

Промокод (секретний код) – певна комбінація символів, що дає право покупцю отримати знижку на товар на етапі формування замовлення.

Для того, щоб скористатися промокодом:

1. Додайте товари, що сподобалися в «Кошик».


4.png


2. Введіть промокод у відповідне поле на сторінці «Мій кошик» і натисніть кнопку «Ок».


5.png


3. Вартість Вашого замовлення буде перерахована з урахуванням знижки за промокодом.


6.png



Якщо промокод не спрацював, переконайтеся, що Ви ввели його вірно і були виконані всі необхідні умови:

  • сума замовлення перевищує встановлений мінімум (мінімальна сума замовлення 150 гривень);
  • товар відноситься до тієї категорії, на яку поширюється дія промокода;
  • період дії промокода ще не закінчився.

Також варто знати, що:
  • до замовлення можна застосувати тільки один промокод;
  • знижка за промокодом може не поширюватися на деякі товари або бренди;
  • у кожного промокода є свій термін дії.