Folia

123

Незалежність для себе і своєї сім'ї - ось те, що з самого початку спонукало Макса Брінгмана до заснування компанії Folia Bringmann. Головною метою Folia Bringmann стало надання своїм споживачам почуття задоволення від продукції компанії. 
Одним з найбільших задоволень, як для дорослих, так і для дітей є реалізація творчих ідей завдяки матеріалам, які пропонує компанія Folia. 
Концентрація не тільки на задоволенні, але і на зміцнення відносин з клієнтами, а також поліпшенні сервісу стала ключем, який відкрив шлях до розвитку успішного бізнесу Folia. 
У 1981 році в рамках підприємства Folia було засновано друкарню. Це призвело до поліпшення виробничих процесів і розширенню асортименту продукції. 
У 1983 році Олександр Брінгман зайняв пост віце-президента, а через 2 роки Маркус Брінгман очолив друкарню. 
У 1990 році посаду другого віце-президента зайняв Майкл Брінгман. 
Стрімке зростання виробництва, продукції та клієнтів призвів до необхідності збільшення виробничих площ. Завершений в 1997 році новий великий завод мав у своєму розпорядженні приблизно 16 000 м2 виробничих і складських площ, 2 400 м2 офісних площ, 120 штатними і близько 400 позаштатними співробітниками. 
Комбінат оснащений за останнім словом техніки найкращим виробничим обладнанням. Тривале зростання бізнесу призвело до подальшого розширення в грудні 2000 року. Більш 9600 м2 було додано до виробничих і складських площах. В остаточному підсумку 25 600 м2 виробничих і складських площ, достатніх для розміщення мінімум 15 000 палет з готовою продукцією, використовуються сьогодні компанією Макса Брінгмана. 
За короткий проміжок часу сімейне підприємство розвинулося і стало одним з провідних світових виробників матеріалів для творчості, хобі та креативу. 
Це стало можливим завдяки довірі численних покупців до продукції Folia
Компанія Folia постійно вивчає ринкову ситуацію, щоб задовольняти клієнтів і відповідати рівню сучасних вимог: новітнім ідеям, якості та найкращими цінами. 

Сайт виробника - www.folia.de