Гарантия

Порядок обміну/повернення товару

Згідно із законом, покупець протягом 14 днів з моменту придбання може звернутися в магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший. 
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:
- купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
- повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

Спосіб відправлення обміну/повернення товару

Повернення транспортною компанією Нова Пошта:
Вартість відправлення згідно тарифів Нової Пошти.
Для відправки посилки вкажіть: одержувач - ФОП Вах Володимир Васильович, адреса отримувача - м. Нововолинськ, склад №1, телефон +38 (067) 361-66-55, контактне лице Вах Володимир Васильович.
Важливо: в разі, якщо дані одержувача вказані неправильно, ми не можемо гарантувати доставку посилок на наш склад.

Повернення грошей за товар: порядок дій

За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:
- звернутися до продавця і написати заяву на повернення коштів. Зразок заяви можна завантажити тут;
- повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією;
- надати документ про покупку.

Термін поверення грошей за товар

Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.