01 з 07 Якого кольору акварельний папір?
Колір акварельного паперу залежить від виробника та типу паперу.
Колір акварельного паперу варіюється в залежності від виробника і навіть між різними типами паперу того ж бренду. Колір може варіюватися від теплого, насиченого, кремового до холодного, блакитно-білого. Описові назви для кольорів акварельного паперу включають традиційні, екстра-білий, яскраво-білий і абсолютний білий. В певних випадках різницю можна легко побачити, але інколи вона може бути незначною, неочевидною навіть тоді, коли тримати поруч два різновиди паперу.
Важливо знати, що колір акварельного паперу може відрізняється і тим самим мати вплив на вашу картину. Акварельний папір з кремовим кольором може зробити ваші кольори матовими. Акварельний папір з ухилом в блакитний може надати жовтої зеленуватості. (Але якщо ви використовуєте багато графіту в картині, кремовий папір може бути візуально приємнішим, ніж інтенсивний білий папір, який часто занадто сильно відблиснує і ріже око).
Коли ви купуєте акварельний папір, обов'язково врахуйте колір так само, як і враховуєте спосіб його обробки і щільність.
Примітка для початківців: якщо ви тільки-тільки почали використовувати акварелі, не хвилюйтеся надто багато щодо кольору акварельного паперу. Просто важливо знати, що він відрізняється, і спробувати різні бренди і щільність, щоб побачити, що собою являє кожен. Не зупиняйтеся тільки на одному виробнику, завжди знайомтеся з новими варіантами.
02 з 07 Чому акварельний папір має водяні знаки
"Fabriano watermark"
Водяні знаки створюються під час виробництва високоякісного акварельного паперу.
Водяний знак - для акварельного паперу є еквівалентом пришитої етикетки на одязі - це говорить вам, хто її виготовив. Залежно від виробника, він також може розповісти вам більше про бренд і вміст бавовни.
Водяний знак на фотографії, наприклад, каже вам не тільки про те, що цей папір зроблений "Fabriano", а й що це аркуш "Artistico".
Кажуть, що "Fabriano" - перша компанія, яка використовувала водяні знаки з кінця XIII століття.
Водяні знаки найлегше помітити, якщо підняти аркуш паперу на світло. Водяний знак може бути доданий кількома способами: він є частиною станка, який використовується для виготовлення паперу (він з'являється, тому що в цій області є менше паперової маси), або штампуванням (з відступом) на папері, коли він ще мокрий.
До речі, якщо взяти аркуш акварельного паперу так, щоб водяний знак читався правильно, це не означає, що ви тримаєте його правильним боком. Це залежить від виробника. Крім того, відсутність водяного знака є доказом того, що це дешевий і ненадто якісний акварельний папір.
03 з 07 Чи має акварельний папір правильну і неправильну сторону?
Існує різниця між двома сторонами аркуша акварельного паперу, причому одна сторона зазвичай трохи гладкіша (не така ворсиста), аніж інша. Але ми не повинні називати жодну з них "правильною" і "неправильною", тому що це залежатиме від того, що вам потрібно від вашого акварельного паперу.
Гладкіша сторона паперу краще підходить, якщо ви малюєте багато деталей, в той час як протилежна краща у випадку, коли ви хочете створити колір за допомогою використання великої кількості художнього глазурування.
04 з 07 Обірвані краї на акварельному папері
Кустарний папір, як правило, має обірвані краї на всіх чотирьох сторонах.
Ребра на аркуші акварельного паперу можуть мати нерівні або потерті краї. Це природний вигляд, що формується, коли папір виготовляється методом, при якому паперова маса розріджується по краях.
Цілий аркуш паперу ручної роботи, як правило, має обірвані краї на всіх чотирьох сторонах. Обрізаний аркуш матиме один або кілька прямих сторін, залежно від того, як він був обрізаний. Деякий папір, що виготовляються машиною, теж імітують ці обірвані краї.
Ширина обірваного краю різниться від виробника до виробника. На деякому папері він досить вузький; в інших - вона досить широка і призначена бути декоративним краєм аркуша. Деякі художники люблять залишати такий вигляд паперу і писати акварельні картини таким чином, щоб це створювало додатковий ефект; інші обрізають їх. Це питання особистих уподобань.
05 з 07 Різні поверхні акварельного паперу: груба, гаряче пресування і холодне пресування
Текстура акварельного паперу
Акварельний папір доступний з різними поверхнями, від грубого до гладкого.
Акварельний папір розділяється на три категорії відповідно до поверхні паперу: крупнозернистий, гарячого пресування (HP) і холодного пресування (НЕ).
Як і слід очікувати від назви, крупнозернистий акварельний папір має найбільш текстуровану, найвиразнішу поверхню. Його іноді називають папером з гальковою поверхнею, через ряд випуклостей неправильної округлої форми, подібним до галькового пляжу. На крупнозернистому папері фарба має тенденцію збиратися в його заглибленнях, створюючи зернистий ефект, коли фарба висихає. З іншого боку, якщо злегка постукати сухим пензлем по поверхні, ви будете наносити фарбу лише на ту частину паперу, що є верхівкою рельєфу, а не в заглиблення. Крупнозернистий папір, як правило, не розглядається як хороший варіант для малювання дрібних деталей, але відмінно підходить для вільного, виразного стилю живопису.
Акварельний папір з гарячим пресуванням має гладку поверхню майже без текстури. Його гладка поверхня ідеально підходить для малювання дрібних деталей і навіть для вимивання кольору. У початківців іноді виникають проблеми з нанесенням фарби на гладку поверхню.
Холоднопресований акварельний папір можна розмістити між крупнозернистим та папером гарячого пресування, що має злегка текстуровану поверхню. Папір холодного пресування є найчастіше використовуваною поверхнею з усіх різновидів акварельного паперу, оскільки він забезпечує гарну кількість деталей, також маючи при тому деяку текстуру.
Папір з м'яким пресуванням можна розташувати поміж гарячим і холодним пресуванням, це папір з легкою рельєфністю. Він має тенденцію бути дуже абсорбуючим, таким, що всмоктує фарбу, ускладнюючи нанесення темних або інтенсивних кольорів.
Нагадаю, що дуже важливо пам'ятати: поверхні відрізняються в залежності від виробника.
06 з 07 Вага акварельного паперу
Щільнысть акварельного паперу
Акварельний папір має різну вагу (або щільність).
Щільність аркуша паперу вимірюється за вагою. Отже, логічно, чим аркуш важчий, тим він товстіший. Вимірювання відбувається у грамах на квадратний метр (gsm). Стандартна щільність паперу - 190 г/см2, 300 г/м2, 356 г/м2 і 638 г/м2.
Тонший папір повинен бути розтягнутим і зафіксованим, щоб запобігти деформації, коли ви пишете на ньому. Якою повинна бути щільність паперу, аби ви могли в задоволення творити без дискомфорту, залежить від того, наскільки сильно ви схильні мочити папір, коли малюєте. Експериментуйте з різною щільністю, щоб зрозуміти це, хоча, швидше за все, ви побачите, що папір щільністю менше 356 г/см2 потрібно натягувати.
07 з 07 Склейки акварельного паперу
Перевага акварельних склейок (блоків) полягає в тому, що вам не доведеться натягувати папір, перш ніж використовувати його.
Є й недоліки акварельних склейок. Якщо Ви початківець, то повинні залишити картину, щоб вона висохла в блоці (адже якщо відокремити аркуш, поки він ще мокрий, папір може деформуватися). Це означає, що вам потрібно більше однієї склейки, якщо хочете зробити кілька картин одну за одною.
Крім того, деякі виробники не збирають блоки свого паперу так, щоб завжди одна і та ж сторона паперу була лицьовою. Таким чином, ви можете помітити, що пишете першу картину на правильному боці аркуша, а потім - на тильному. Деякі художники говорять, що папір у склейці не має ідентичної текстури поверхні в усіх своїх аркушах, тому стежте за цим.
Акварельний папір, що продається в блоках, зазвичай дорожче, ніж будь-який інший формат, але зручність може вас переконати, що це однозначно того варте.
Джерело: https ://www. thoughtco.com/using-watercolor-paper-2579373