02.11.2018

Детальний огляд акварельних фарб "Білі ночі".

Чим малюю. Акварельні фарби «Білі ночі»

Дуже давно планую написати докладно про матеріали, які використовую для акварельного живопису. А тут і привід хороший, мені прислали на пробу коробку з моїми улюбленими матеріалами з магазину "ROSA". Так що можна сказати їм спасибі за те, що я нарешті почала цей процес.)) Вирішила зробити кілька оглядів з описом різних матеріалів, сподіваюся це згодиться новачкам, бажаючим ближче познайомиться з аквареллю.

Отже, почну з докладного опису акварельних фарб «Білі ночі». Такими я користуюся найчастіше, можна сказати, що це фарби щоденного використання.)) Нижче перелік всього, що я використовувала в цьому огляді з посиланнями для зручності:

  • Акварельні фарби «Білі ночі», 24 кольори;
  • Склейка для акварелі А4, ROSA, папір «ГОЗНАК»;
  • Пензлі «Білка», Rosa Start, №6 і №2.


1.jpg


Фарби «Білі ночі», як каже нам виробник, виготовлені з тонкодисперсних (тонко тертих) пігментів і сполучного елементу, з додаванням гуміарабіку. Фарби добре змішуються, розмиваються і розносяться. При висиханні колір трохи тьмяніє, як і всі акварелі. Але на бляклість скаржитися не доводиться.))


2.jpg


Акварельні фарби в наборі йдуть в кюветах по 2,5 мл. При необхідності їх легко замінити на інший колір. Кювети спочатку запаковані у фольгу і паперову обгортку. Ось цю обгортку, на вашому місці, я б не викидала, або попередньо добре вивчила. Тому що на ній розміщена така інформація про рівень світлостійкості конкретної фарби. Позначається зірочками, від однієї до трьох. *** - відмінний рівень світлостійкості, * - не стійка. Як можна здогадатися, світлостійкі фарби дозволять вашій роботі жити довгим та насиченим (в прямому сенсі цього слова) життям. До речі, це одна з відмінних характеристик професійних фарб, якщо ви раптом не знаєте чим шкільна акварель відрізняється від хорошої.)) Нестійкі фарби будуть вигоряти на сонці або міняти відтінок з часом. Майже всі фарби «Білі ночі» мають ***, але зустрічаються ** і навіть * (це фіолетова, тому раджу мішати фіолетові відтінки особисто).


3.jpg


Пігмент набирається з кюветів досить економно, тому, якщо вам потрібні відразу яскраві насичені кольори, то рекомендую попередньо змочити ваші фарби чистою водою. Я користуюся для цієї мети пульверизатором, або залишаю на кожній комірці по краплі чистої води за допомогою пензлика.


4.jpg


Акварель вважається прозорим матеріалом, але є фарби більш прозорі, а є покривні. Першими відмінно вдається малювати багатошарові лесування, другі добре підходять для малювання приглушених тіней. Наприклад, до покривних фарб відноситься більшість фарб у назві яких є "кадмій", "сепія", "індиго" та інші.


5.jpg


Крім усього цього, якщо говорити про акварель, то варто ще згадати зернисті і плямисті фарби. У деяких фарб є виражена зернистість - нерівномірний розподіл пігменту в заливанні. Подивіться на ваші вифарбовування, ви відразу помітите ці кольори. У моєму наборі це "умбра", "марс коричневий" і т.д. Це можна використовувати для створення природнього вигляду текстур. А плямисті фарби, це ті, які сильно в'їдаються в папір і пігмент видно навіть після змивання. Цю особливість можна використовувати в техніці освітлення (вимивання).


6.jpg


Що стосується інших "учасників" огляду - паперу і пензлів... Акварельний папір «ГОЗНАК» - найдоступніший і його властивостей цілком достатньо, щоб малювати етюди, працювати в різних техніках (це видно на моїх фото). А в склейці цей папір ще й зручний для малювання. Пензлики цілком якісні, я б сказала, що добре підходять для базової роботи. На жаль, немає дуже тонкого кінчика, але ворс не втрачають і він більш пружний, ніж у інших моїх «білок».


Ось мабуть і все. Постараюся незабаром розповісти про поєднанні цих фарб з медіумом «Білі ночі», бо багато хто запитував.))
Всім приємного малювання!

Автор: Юлія Глущук
Блог: перейти.